Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟΝ

  << Ἅγιε ἄγγελε, ὁ ἐφεστώς τῆς ἀθλίας μου ψυχῆς και τῆς ταλαιπώρου μου ζωῆς,μη ἐγκαταλίπης με τον ἁμαρτωλόν,μηδέ ἀποστῆς ἀπ' ἐμοῦ δια την ἀκρασίαν μου.Μη δῴης χώραν τῶ πονηρῶ δαιμόνι κατακυριεῦσαι μου τῆς ἀθλίας και παρειμένης χειρός μου και οδήγησόν με εἰς ὁδόν σωτηρίας. Ναί, ἅγιε ἄγγελε τοῦ θεοῦ, ὁ φύλαξ και σκεπαστής τῆς ἀθλίας μου ψυχῆς και σώματος, πάντα μοι συγχώρισον, ὅσα σοι ἔθλιψα πάσας τας ἡμέρας τῆς ζωῆς μουκαι εἴ τι ἥμαρτον την σήμερον ἡμέρα.Σκέπασον με ἔν τίνι ἁμαρτήματι παροργίσω τον θεόν. Καί πρέσβευε ὐπέρ έμοῦ προς τον Κύριο τοῦ ἐπιστηρίξαι με ἐν τῶ φόβω αὐτοῦ καί ἄξιον ἀναδειξαί με δοῦλον τῆς αὐτοῦ ἀγαθότητος. Ἀμῆν >>. 

               ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ 

<< Άγιε άγγελε , ο φύλακα της άθλιας ψυχή μου και της ταλαίπωρης μου ζωής, μην με εγκαταλείπεις τον αμαρτωλό, και μην αποστασιοποιείσαι από εμένα για την κακή μείξη της ψυχής μου.Μην δίνεις χώρο στο πονηρό δαιμόνιο να με κατακυριεύσει και καταδυναστεύσει το θνητό αυτό σώμα μου.Κράτησε δίπλα σου την άθλια χείρα μου και οδήγησε με στην οδό της σωτηρίας . Ναι άγιε άγγελε του Θεού, φύλακα και προστάτη της άθλιας ψυχή μου και του σώματος μου, τα πάντα τα δικά μου συγχώρεσε και όσους πίκρα να όλες τις ημέρες της ζωής μου και τις αμαρτίες της σημερινής ημέρας. Φύλαξε με  από κάθε κακή επιρροή του κακού, για να μην αμαρτάνω  προς τον Θεό , διαπραγματεύσου για εμένα προς τον Κύριο και στήριξε με φόβο θεού .Ανάδειξε με άξιο δούλο  της αγαθότητας του Αμήν>>.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου