Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

ΚΑΤΑΚΡΙΣΗ

     Το μέγα αμάρτημα,η λανθασμένη πολυγνωσία για τους έξυπνους και ανώτερους ανθρώπους.Το αμάρτημα που συχνά κάνουμε εμείς, κρίνοντας τα κακός κείμενα των άλλων,όπως τα λάθη τα λόγια και τις πράξεις τους.Διογκώνοντας πάντα τα πταίσματα για να αναδείξουμε την ψεύτικη Σοφία,γνώση και καλοσύνη μας.
    Υποβαθμίζουμε με λόγια όταν μας δίνετε η ευκαιρία τον συνάνθρωπο μας που έκανε κάποιο μικρό λαθάκι ή είπε κάτι ...ανεβάζοντας έτσι στο βάθρο της ανωτερότητας  τον εαυτό μας κρίνοντας με αμπελοσοφίες  και έξυπνες ατάκες το ¨ αγκαθάκι στο μάτι του άλλου χωρίς να βλέπουμε το δοκάρι στο δικό μας μάτι.¨ ¨Μην κρίνεται ίνα μην κριθή τε ¨μας λέει ο Χριστός. Μάθαμε να κρίνουμε πάντα τους άλλους δήθεν ότι τους αγαπάμε και τους νοιαζόμαστε. Αλλά δεν είναι έτσι και το ξέρουμε καλά κατά βάθος.
   Ποιος είμαι εγώ που μπορώ να κρίνω των δίπλα μου; με ποια αρμοδιότητα; Μπορεί ο εργάτης να κρίνει τον συνάδελφό του; μπορεί μια υπηρέτρια να κρίνει την άλλη ; η αυτό είναι δουλειά των αφεντικών τους; μπορεί ο μαθητής να κρίνει τον συμμαθητή του ; η είναι δουλειά του δασκάλου;,Αν θέλω να βοηθήσω τον διπλανό μου το μόνο που πρέπει να κάνω είναι να μάθω να κρίνω πρώτα τον ίδιο μου τον εαυτό,να βλέπω και να αισθάνομαι τα δικά μου σφάλματα, προσπαθώντας να τα διορθώσω . Και αλλάζοντας εγώ μπορώ να αλλάξω και τον κόσμο που ζω.Μόνο με την αυτοκριτική και θεωρώντας τους εαυτούς μας χειρότερους από τους άλλους μπορούμε να αγαπήσουμε αληθινά τον συνάνθρωπο μας, διότι δεν ξέρουμε φίλε μου ποιος είναι ο σωστότερος και ανώτερος από τους δυο.Μην ξεχνάς πως από τον στενό κύκλο του Χριστού βγήκε ο προδότης Ιούδας ,σε αντιθέσει που από τον κύκλο των ληστών μπήκε πρώτος στον παράδεισο ο ληστής δίπλα στον Χριστό.
   Αγάπη σημαίνει να σέβομαι την υπόληψη του άλλου με πράξεις και λόγια που δεν υποβαθμίζουν ,πληγώνουν,ταπεινώνουν και εξευτελίζουν τους ανθρώπους.¨Σκέψου πως αν μαδήσεις με λόγια την υπόληψη του άλλου δεν θα μπορέσεις να επανορθώσεις το κακό που του έκανες¨.

                                                            ΛΕΩΝΙΔΑΣ.

                                                              

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου